The Grand Tour till
S1, A12: The Grand Tour är åter i Loch Ness i Skottland efter en monsterupptäckt. Den här veckan kör programvärdarna i Centraleuropa i en Jaguar F-Pace, en Bentley Bentayga och en Range Rover Autobiography, och försöker att inte fnissa åt trafikskyltar. Jeremy kör på Eboladrome med en Lexus GS F och de undersöker poängen med launch control. Hollywoodlegenden Tim Burton provar på Celebrity Brain Crash.