Intertwined Tillbaka till det förflutna
S1, A2: Allegra får goda nyheter gällande Caterina i nutiden och berättar för Félix vad som har hänt. Allegra försöker få armbandet att fungera igen så hon kan återvända till det förflutna och förändra sin mors liv. Greta planerar att sabotera för Caterina så hon får huvudrollen i 1994 års pjäs.