Tilly och hennes vänner Tillys bästa dag
S1, A1: Tilly är en mycket glad och livfull liten flicka, som bor i ett gult hus tillsammans med alla sina vänner. Bland vännerna finns den glamorösa kycklingen Pompa, den lekfulla grisen Hektor, krokodilen Dille som älskar äpplen, Tasse som är en liten kanin full av överraskningar och Trumpelur som är en vänlig elefant. Följ med Tilly och hennes vänner på många spännande äventyr!