Grey's Anatomy Time After Time
S3, A20: Izzie tar itu med sitt förflutna och finner tröst hos George; Alex har fäst sig vid den okända kvinnliga patienten; Meredith och Derek ifrågasätter sin situation; Cristina beslutar sig för att kämpa för sitt förhållande med Burke.