S5, A2: Beatlesmanin fortsätter på McKinley och det är dags för studenterna att rösta fram balens kung och drottning. När Tina blir nominerad anammar hon en högdragen attityd som skrämmer bort hennes största fans. Rachel får också vänja sig vid en ny attityd då hon och Santana jobbar på en Broadway-diner för att få det att gå ihop. Musiknumren inkluderar "Revolution", "Get Back", "Here Comes The Sun", "Something", "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band", "Hey Jude" och "Let It Be".