The Rookie: Feds To Die For
S1, A4: Simone och Laura får reda på kritisk information om hur en våldsam relation kan kopplas till ett brottsfall. Samtidigt slår det gnistor mellan Laura och hennes tidigare kollega, när de diskuterar mördarens motiv.