To Kill a Mocking Girl
S1, A3: "Det förflutna kommer att hemsöka dig." Det har aldrig passat in bättre på några andra än Aria, Spencer, Hanna och Emily. När tjejerna försöker hedra Alisons minne ställs de fyra vännerna inför olösta konflikter.