The Simpsons To Surveil with Love
S21, A20: Springfields polisstyrka överdriver stadens säkerhet efter ett bombhot, och installerar övervakningskameror överallt. Lisa är trött på att blondiner alltid framställs som dumma, och bestämmer sig för att färga håret.