Attack on Titan To You, in 2000 Years - The Fall of Shiganshina: Part 1
S1, A1: A town is surrounded with walls over 50 meters high, built to protect humanity against Titans; Eren, a young boy, lives peacefully within the walls while yearning for the outside world; on the day Survey Corps returns, Eren sees something.