Todd blir bränd / Kött-tjejerna
S1, A1: Too Strikes Out: När Todd blir trött på att förlora under Coach Pops oinspirerade ledarskap så får han Pops ersatt av storspelaren Buck Spikes. The Jerky Girls: Det är dags för deras försäljning av torkat kött, men Rileys nya scouttrupp har en ledare som lyckas driva bort alla kunder.