S1, A6: Det avslutande fallet i utredarnas teori om The Smiley Face Killers utspelade sig i nordöstra USA. Utredarna beger sig ut på landsbygden i Michigan där kroppen av en sargad man hittades 21 dagar efter hans försvinnande.