Tommy Booth
S1, A5: År 2008 försvann en ung man i en förort till Philadelphia och 14 dagar senare gjordes en otäck och förbryllande upptäckt då mannen påträffades död i ett område som tidigare genomsökts. Ledtrådarna pekar mot The Smiley Face Killers.