Misfortune Toscana
S1, A4: Michi, förvisad från ranchen, söker ett sätt att komma tillbaka till Camilas liv. Marie Claire gör framsteg med Fede i Toscana, men faller nästan offer för sina egna lögner. Balbina avslöjar sina sanna avsikter när hon sätter igång med sitt angrepp för att få makt.