S1, A2: I ett desperat försök att få bandet att toppa listorna, följer Nora sin sociala-medier-guru till syster, Hannahs, råd: ljug tills du lyckas. Under tiden, föredrar bandet att ta en lite mer spännande väg till kreativ inspiration i form av ett galet poolparty. Nora fortsätter att överdriva sin position i branschen ända tills de grandiosa osanningarna tar ut sin rätt på lögndetektorn Janice. För att återfå bandets tillit, måste Nora nu visa sitt rätta jag.