S1, A3: Nora är på helspänn när en prisvinnande, modern musikproducent går med på att spela in en ny låt med bandet. Då de inte är bekväma med den högteknologiska utrustningen i den hypermoderna studion, kämpar de med att hitta rätta känslan, vilket leder till ett stort missförstånd som resulterar i att Animal hoppar av bandet. Medan bandet kämpar med att hitta sin trummis, kämpar Nora med att hitta meningen med familj och hem.