9-1-1: Lone Star Trainwrecks
S5, A2: 126:an rycker ut när en större tågurspårning orsakar flera skador. Under tiden gör Tommy ett djärvt drag i sitt förhållande med Trevor. Wyatt ber Owen att ge Judd tillbaka sitt jobb, medan Marjan och Paul fortsätter att konkurrera om den lediga tjänsten.