The Terminal List Transience
S1, A6: FBI:s jakt intensifieras när de närmar sig Reece. Utan medicinerna eskalerar Reeces fysiska och psykiska symtom. Omringad måste en man som är fast besluten att göra sitt uppdrag fly utan att ta oskyldiga liv.