Tre. Cromañón: The Night of the Fire
S1, A3: Malena har ett känslosamt och oroande möte som får henne att öppna sin gamla ryggsäck. Föremålen hon ser kopplar henne till den första av de tre Callejeros-konserterna, där spänningen kring en förbjuden kärlek återuppstår. Samtidigt träffar Bichito Javier, och de första tecknen på fara börjar dyka upp på Cromañón.