Romancero Tre
S1, A3: Några timmar innan hon flyr tillsammans med Jordán tvingas Cornelia fly från kåkstaden där hon bor. Tábata, kvinnan som tar hand om henne som om hon vore hennes egen dotter, varnar henne för en allvarlig fara: de är ute efter dem.