Lost U-Boats of WWII Treasure Island
S1, A4: Under andra världskriget plundrade nazisterna allt de kunde komma över. Skattletaren Darrell Miklos tror att en del av dessa stulna rikedomar lastades i specialmodifierade ubåtar som för närvarande ligger på botten av Karibiska havet.