Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers #Trending
S1, A4: Allt eftersom innehållet rör sig bort från familjekul och mot trendiga skämt, kämpar McClure och Fisher för att fortsätta expandera sina kanaler. En familj lär sig den tuffa vägen vad som händer när man går för långt.