Alla mot alla med Filip och Fredrik Trigger happy Linnea
S7, A34: Jenny och Niklas Strömstedt möter charmörerna Linnea Henriksson och Gert Wingårdh. Linnea visar sig vara trigger happy i ett moment som leder till ostoppbar skrattfest.