S2, A10: Medan bilverkstadsaffärerna visar sig vara mer lönsam än klubben kunnat ana blir ATF-agent Stahl personlig med motorcykelklubben. Samtidigt tvingar spänningen mellan Jax och Clay Gemma att fatta ett tufft beslut.