Alla mot alla med Filip och Fredrik Trötta och obesegrade
S12, A9: Linnéa Wikblad och Christopher Garplind inleder jakten på sin tredje raka vinst mot mor-och-dotter-duon Wil Burghoorn och Ina Lundström.