S8, A23: Problem uppstår på Tool Time när Bud kräver att inga icke-Binford-produkter ska användas på showen. Brad måste bestämma sig för om han ska spela fotboll tidigare än planerat när han har möjlighet att spela framför en UCLA-scout.