Wiz Khalifa: Behind the Cam Try New Things
S1, A1: Oavsett om det handlar om musiken eller privatlivet, drar sig Wiz aldrig för att pusha gränserna. Helt i linje med det, testar han fallskärmshoppning – inomhus.