Pretty Little Liars Turn of the Shoe
S4, A2: Mrs DiLaurentis närvaro i Rosewood fortsätter att göra alla i hennes närhet nervösa, i synnerhet när hon ger Hanna familjens papegoja, vars härmningsförmågor ger en skrämmande insikt i Alisons sista dagar.