S1, A1: Stanley är världsberömd för sina pittoreska landskap och utforskar den extraordinära kulinariska konst som finns i Toscana. Han återvänder till Florens, där han tillbringade ett minnesvärt år av sin ungdom, och upptäcker en berömd men oväntad frukosträtt. Senare träffar Stanley några traditionella toskanska cowboys på en ranch innan han beger sig till Siena för att njuta av en enorm utomhusfest i den berömda Palio.