Två. Cromañón: The Night of the Fire
S1, A2: Det är 2008. Malena står inför det svåra beslutet att vittna i Cromañón-rättegången och återfår ett viktigt objekt som hon blev av med under konserten. Den känslomässiga chocken utlöser minnen från dagarna före branden. År 2004 provspelar hon som gitarrist för Los Peces Chinos, hennes grannskapsväns band, och brottas med skuldkänslor över en förbjuden kyss.