The King of Queens Twisted Sitters
S3, A9: Doug och Carrie erbjuder sig att sitta barnvakt när Deacon och Kelly ska på begravning. Allt går som på räls, men så tar Kirby sina barnvakter på bar gärning i sina föräldrars säng.