Grey's Anatomy Two Against One
S10, A8: Friktionen mellan Meredith och Cristina når kokpunkten. Derek säger åt Jackson att han måste släppa taget och låta ST-läkarna jobba med hans patienter, Bailey får problem med Bens återkomst.