S2, A2: Cliff, Jane och Rita jagar dr Tyme - och hans tidsförändrande rymdmineral - i sin motvilliga kamp för att hjälpa Niles och Dorothy. På ett stödmöte träffar Vic Roni, en lättretlig veteran som utmanar sina övertygelser.