S1, A3: Oroväckande händelser avlöser varandra. Yvanne blir paranoid. Hennes relation med Carmen blir alltmer spänd, vilket får Sandrine att ifrågasätta alla sina teorier. Samtidigt befinner sig Carmen i fara.