Hawaii Five-0 Ua Helele’i Ka Hoku
S5, A21: När en artist dödas under en Elvis-mässa och hans kropp stjäls, måste Five-0 hitta gärningsmannen som är ute efter diamanterna i offrets kostym. Gabriel Waincroft återvänder också för att be Chin hjälpa honom att komma bort från ön.