Ua’aihue
S5, A11: När en turist dödas efter att omedvetet ha transporterat stulna Van Gogh-konstverk, går Kono och Chin under täckmantel på den svarta marknaden och tas tillfånga. McGarrett ber också Iron Chef Masaharu Morimoto att hjälpa till att träna Kamekona att slå kock Sam Choy i en skaldjurstävling.