The UnXplained With William Shatner Uncanny Curses
S4, A8: Över hela världen finns det platser och föremål som folk tror är förbannade. Är förbannelser bara en produkt av vår överaktiva fantasi eller är det möjligt att de är verkliga och att det finns mörka krafter på spel som saknar en rationell förklaring?