Under påverkan Beverly Hills 90210
S5, A2: Brandon och Kelly fortsätter att hålla sitt förhållande hemligt från Dylan, men sanningen kommer alltid fram på ett eller annat sätt. Under tiden planerar Donna att ta ledigt en termin för att delta i en debutantbal.