Chicago Fire Under Pressure
S12, A12: Severide och Violet riskerar att hamna i konflikt med ambulanssjukvårdaren Robinson efter att Lennox fattat ett farligt beslut under en utryckning. Capp och Tony försöker slå ett världsrekord.