S1, A5: Eftersom samfällighetsföreningen har stoppat bygget kan Jed Smith inget göra, och Willa och Benny renoverar sina kontor. Scott försöker komma ikapp i projektet och tar in hjälp utifrån utan att berätta det för Benny eller Miki.