Unkindest Cut
S3, A8: Andre saboterar Tianas stora framträdande på ett modeevent i ett försök att få in Nessa i rampljuset. Under tiden samarbetar Tariq med Leah i ett försöka att ta ner Lucious. Jamal samarbetar med Philip för att komma över sin PTSD.