Unexpected Unsafe and Unplanned
S2, E1: McKayla, 17, decides to move out of her grandparents' house with her baby; Lexus, 16, reveals the details on her breakup with Shayden; 16-year-old Chloe's boyfriend Max has a lot to learn; pregnant Emiley, 18, is frustrated with her boyfriend, Diego.