Unexpected Unsafe And Unplanned
S2, A1: Sjuttonåringen McKayla bestämmer sig för att flytta från morföräldrarna med sin bebis, medan 16-åringen Lexus avslöjar detaljerna om sitt uppbrott med Shayden.