Forensics: The Real CSI Untraceable Guns
S4, E3: Firearms officers from West Midlands Police receive a tip off about a local man with an unexpected arsenal of firearms. Inside a bedroom wardrobe are six guns, two of which they believe are 3D-printed assault weapons.