Revenge Body With Khloe Kardashian Untying the Knot & Giraffically Sexy
S1, A5: Tiffanys stundande skilsmässa vänder upp och ner på hela hennes värld, men Khloé och hennes team omvandlar hennes smärta till något positivt. Jamie har kritiserats för sitt utseende så länge hon kan komma ihåg.