Up Next: Ingrid Andress Up Next: Ingrid Andress
S1, A1: Ingrid Andress berättar om hur hon som tonåring uttryckte sin rebelliska sida, att använda pianot som ett läkande uttryckssätt och hur hon gick från att hålla på med sport till att helt och hållet satsa på musiken.