The Grand Tour Up, upp och ner runt bondgården
S2, A5: Jeremy Clarkson gör sin egen sladdningsfilm i Ken Block-stil, James May testar den nya VW Up GTI på Ebolabanan och Richard Hammond kör en kraftfull bandvagn vid namn Ripsaw. Dessutom tävlar Preacher-stjärnan Dominic Cooper mot komikern Bill Bailey i Kändisracet.