Upp till halsen
S1, A2: Jack Miller får inte den start han önskade på sin Factory Ducati-kampanj. För australiensaren är det upp till bevis på en bana som aldrig varit enkel för den italienska maskinen. Àlex Rins får problem med sin Suzuki, och efter många år på efterkälken med Aprilia får Aleix Espargaró se sin chans till en topplacering, men Le Mans har en överraskning åt honom.