The Village Uppdrag: Kattiyal
S1, A2: När Gautham lyckas hitta tillbaka tillsammans med motvilliga Shakthivel, Karunagam and Peter, går varken hans bil eller familj att hitta och alla tecken pekar mot en kidnappning vilket leder dem till Kattiyal. Samtidigt, Exogenyx-arvtagaren Prakash skickar legosoldater till kusten i Kattiyal för att ge sig in skogen och påbörja sitt uppdrag.