Star Wars Rebels Upprorsgnistan: del 1
S1, A1: En tillfälligt möte för samman Ezra, en småtjuv från Lothal, och en brokig skara rebeller - besättningen på rymdskeppet Ghost, som hjälper människor som är förtryckta av det Kejserliga Imperiet.