S1, A3: Klyftan mellan skolorna ökar medan polisen börjar gräva i vad som egentligen hände den kvällen. Hugo tar ett snack med Zebrarummet. William beter sig alltmer stressat medan Louise får uppmärksamhet från oväntade håll.